Monday, January 21, 2013

You Set Me Free




So, I got this body last week (apparently I had sparkles in my eyes when I saw it:D) and couldn't wait to show it to you but since it's obviously very inappropriate for the weather we have right now, I decided to take a few snaps indoors;) Still can't wait to wear it with high-waisted short during summer though!

A więc, kupiłam to body w zeszłym tygodniu (ponoć miałam błysk w oku jak je zobaczyłam:D) i nie mogłam się doczekać, żeby je wam pokazać, a że jest bardzo nieodpowiednie do panujących obecnie warunków pogodowych, postawiłam na kilka zdjęć w domu;) Nadal jednak nie mogę się doczekać noszenia go z szortami z wysokim stanem w lecie!

15 comments:

tse parfait said...

wow so fierce! lov the print :)

http://www.tseparfait.com/

MILEX said...

woooo work it~!

agasuitcase said...

Stunning!
Kisses
Aga

GIVEAWAY with MSDRESSY!!! Win $80 voucher!!!
GIVEAWAY with MSDRESSY!!! Win $80 voucher!!!
www.agasuitcase.com

Agata said...

Jesteś genialna! Te body- cudowne !
Obserwuję :)

Agi said...

body super zdjęcia jak na domowe warunki też ekstra :) skąd te body pozdrawiam!

karla226 said...

ostatnie zdjęcie jest super

Zainspirowana said...

Genialne body <3

Klaudia said...

Nieziemskie!!!<3

natis-life-style.blogspot.com said...

świetne zdjęcia, ostatnie najlepsze :)

from CYRYL said...

niezwykle kobiece<3

Unknown said...

Ale masz boską figurę :O Tylko pozazdrościć! Dopiero założyłam bloga i miloby było gdybyś weszła i napisała co o nim sądzisz. Opinia takiej blogerki jak Ty jest dla mnie bardzo cenna :) Pozdrawiam, dodaję do obserwowanych, Klaudia :)

TearDrop said...

o kurcze ale masz figurę! motyw wilka od dłuższego czasu mi się marzy!;)

ika901 said...

Rewelacja, wyglądasz bosko. Body jest świetne, uwielbiam takie dzikie motywy ;-) Skąd? :D

Karsten said...

WOW !!

Unknown said...

podoba mi się jak masz założoną do tego kurtkę jeansową! Ah bardzo fajnie, chciałąbym taki strój <3