Thursday, September 15, 2011

Dress by Gosia Baczyńska for 100th post!





Here we go! I know I kept you waiting for way too long but finally here it is - post number 100! It's not only special because of this quite magical number but because I get to show you my most precious possession fashion wise - a dress by one of the best polish designers Gosia Baczyńska! I won it in a styling contest (the designer was choosing the winner herself) at the end of January and finally you can see some pictures of me wearing it! Let's have a toast for another 100 posts, shall we?;D

Special thanks to my friend Joanna for that gorgeous make-up!;*

Zaczynamy! Wiem, że kazałam wam czekać na to zbyt długo, ale wreszcie jest - post numer 100! Jest on specjalny nie tylko z powodu tej dość magicznej liczby, ale też z powodu tego, że mogę wam pokazać swoją najcenniejszą rzecz jeśli chodzi o ubrania, a mianowicie sukienkę od Gosi Baczyńskiej! Wygrałam ją w konkursie stylizacyjnym (pani Gosia sama wybierała zwycięzcę) pod koniec stycznia i wreszcie możecie zobaczyć ją na mnie! Co powiecie na toast za kolejne 100 postów?;D

Specialne podziękowania dla mojej kochanej Asi za ten wspaniały makijaż!;*

wearing:
shoes - Internationale
ring - Primark
hat - TK Maxx 

30 comments:

Anonymous said...

sukienka fantastyczna, w ogóle lubię połączenie czerwone usta + duży kapelusz :)

Knitted Republic said...

jaka ta suknia śliczna...

michalina said...

Ale Ci zazdroszczę. Suknia jest piękna.

Anonymous said...

Rad photos.

Arabesque said...

sukienka jest przepiękna ;)
gratuluję wygranej - payrząc na Twoją konkursową stylizacją, zasłużyłaś na nagrodę ;)
pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

http://aaarabesque.blogspot.com/

Malgosia Mackowiak said...

sukienka jest przepiękna :)

Anonymous said...

po prostu: Bosko!

Pędraczek said...

ta sukienka jest po prostu niezwykła!

pozdrawiam cieplutko! :)

J. said...

Prześliczna sukienka, gratulacje!

A dywan słodziaśny :D


Pozdrawiam,
Czmiel

Anonymous said...

you look stunning!
love the hat!

agatazamorska said...

witaj kochana
widze troche mnie nie bylo tutaj blog sie przeobrzail znacznie, bardzo mi sie podoba !
pieknie sie prezentujeszw tym cudenku !
mniami!
zazdroszcze i gratuluje,nalezalo Ci sie !
pozdrawiam
agata

Eve-r-green said...

Gratuluję, ależ ci zazdroszczę tej sukni :-)

Mikrofalla said...

OMG!!! Najcudowniejsza suknia jaką widziałam w ostatnim czasie :))
ZAZDROSZCZĘ!!! ;D

Pozdrawiam

BbetiStyle said...

pięknie wyglądasz!!!

Vertiginoso said...

WOow Frankly What a mesmerizing finery, this "next to the skin painting" effect is uber sensuous, AND the back cleavage makes it all the more appealing I must add Dear !!!

à Bientôt, Antoine

the sisberry blog said...

zazdroszczę sukienki, bo jest genialna :) Szczesciara :P

Asia Przybycień said...

Zazdroszczę! :)
Jest przepiękna ;D

Rykoszetka o życiu w mieście said...

Wow, zupełnie inaczej wyglądasz w tym makijażu! :D Sukienka oczywiście boska:)

Szafa Madziary said...

sukienka fakt piękna ale ja jestem pod wrażeniem ciebie piękna:) serio- bardzo zmyslowo:))))

indisposed said...

jest przesliczna!:D
w ogole cudownie tu wygladasz:D

Elfena said...

Wygladasz jak gwiazda filmowa, gratuluje wygranej!

Vilette said...

Fenomenalnie! Sukienka jest boska, a Ty wyglądasz prześlicznie!

http://archiveofmystyle.blogspot.com

Blush and Flats said...

pięknie <3

Katsuumi said...

Wow. Wyglądaz wspaniale ;)

MEG said...

C U D O W N A ! ! !

Marlena said...

genialne zdjęcia! :)

Sara said...

Wow, jestem pod ogromnym wrażeniem! Pięknie wyglądasz, masz śliczna sukienkę, makijaż i zdjęcia! :) Baaaardzo mi się podoba :)

Unknown said...

przepiękna ta suknia, a z kapeluszem tworzą parę idealną ;)

vavava-broom.blogspot.com

Rouquinmonde said...

Niesamowita stylizacja. Masz oko!

Kasia Skowron said...

GENIALNE!!!